haber

Timsahın golü dijital ağlarda


Crowne Plaza Otel’de gerçekleştirilen tanıtım toplantısına, Vali Yardımcısı Ahmet Hamdi Usta, Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Bursaspor Kulübü Başkanı İbrahim Yazıcı, Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, yöneticiler, futbolcular ve yeşil-beyazlı kulübün diğer branşlardaki sporcuları katıldı. 

Mayıs 2010’da elde edilen şampiyonlukla önce Türkiye’de, ardından da Avrupa kupalarında mücadele eden Bursaspor’un dünyaca tanınmaya başladığını vurgulayan Bursaspor Kulübü Başkanı İbrahim Yazıcı, yönetim olarak sportif başarılarla yetinmediklerini, kurumsallaşma ve tesisleşme yolunda da önemli atılımlar gerçekleştirdiklerini belirti. “Bugün de gelişen teknolojiye ayak uydurmak ve kurumsal kimliğimizi taraftarlarımızla buluşturacağımız dijital platformumuzu Nilüfer Belediyesi’nin desteği ile hayata geçirmekten son derce mutluyuz” diyen Yazıcı Nilüfer Belediyesi’ne, Bursaspor’a sağladığı katkılardan dolayı teşekkür etti.  

Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey de Bursaspor’un yanında durmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirterek “Elde ettiği tarihi şampiyonlukla Anadolu’da çığır açan Bursaspor’a destek vermek boynumuzun borcudur. Nilüfer Belediyesi ve Bursaspor Türkiye’nin tartışmasız en iyi, Avrupa’nın ise önde gelen dijital platformunu ortaya koymak için güç birliği yaptı. Amacımız Bursaspor Kulübü’ne bütün görsel öğeleriyle tek bir bütünü yansıtacak şekilde Türkiye’de ve Avrupa’daki tüm spor kulüplerine örnek olacak yeni bir dijital kurumsal kimlik kazandırmaktı. Biz üzerimize düşeni yaptık. Nilüfer ailesi olarak her zaman Bursaporumuzun yanındayız. Bursaspor’un daha nice 16 Mayıs zaferleri yaşatmasını diliyorum” diye konuştu.

Konuşmaların ardından Bursaspor Kulübü Başkanı İbrahim Yazıcı, desteklerinden dolayı Mustafa Bozbey’e teşekkür ederek, adının yazılı olduğu forma hediye etti. Saat 22.00’de ise yeni platform  hizmete açıldı.

PLATFORMUN ÖZELLİKLERİ

Proje, "Ana İnternet Sitesi", "Mikro İnternet Sitesi", "Mobil Uygulamalar" ve "Sosyal Medya Adaptasyonları" ana başlıklarıyla kullanıma açık olacak. Yaklaşık 4 ay süren çalışma çerçevesinde, "Bursaspor Ana İnternet Sitesi", "21 Ayrı Mikro İnternet Sitesi", "Apple ve Android Platformlar İçin Mobil Uygulamalar" ve "Sosyal Medya Uygulamaları" olarak 4 ana başlık altında toplandı.

Bursaspor’un ana internet sitesinde; haberler, duyurular, lig fikstürü ve puan durumu, Bursaspor TV, Bursastore, üyeler için özel bölüm, maç zamanı canlı anlatımı, Bursaspor tarihi gibi bölümleri ile ziyaretçileri site içine çekmeyi amaçlayan farklı ve özgün uygulamalar yer alıyor.

Mikro internet sitesinde ise altyapı dahil olmak üzere, 8 farklı branşa ait özel internet sitesi, "Şampiyonluk hikayesi", "Avrupa’da Bursaspor sesleri", "Taraftarsan hikayeni anlat", "Atkını aç armanı göster" ve "Timsah Arena" gibi bölümler kurumsal konsept ile uyumlu ve tek bir dijital yapıya bağlı olarak çalışıyor.

Sitede ayrıca, günümüzde oldukça yaygınlaşan sosyal medya alanında Bursaspor’un "Halkla ilişkiler" çalışmalarının kulüp tarafından yapılmasına imkan sağlayacak Bursaspor’a ait sosyal kanallar da açık olacak.